Cinci petreceri care au definit serile brandului Bipolar
Bipolar este unul din cele mai active brand-uri de petreceri din România apărute în ultimii ani, dedicate promovării soundului ROminimal.
„Întreaga noastră operațiune se axează pe educarea tinerilor în arta prezentată de mișcarea ro-minimal. Ne confruntăm deja cu un nivel de succes fără precedent la nivel local și acum urmează să ne extindem granițele”, spun cei de la Bipolar.
Inaugurat în 2014 printr-o serie de petreceri în București, Cluj-Napoca și Londra, party brandul s-a afirmat într-un timp relativ scurt ca o alternativă reală a petrecerilor de minimal românesc existente deja pe piață la vremea respectivă.
De-a lungul a patru ani de activitate, Bipolar a organizat petreceri în locații internaționale de renume precum EGG și Village Underground din Londra, Club Der Visionaire din Berlin, precum și festivaluri precum Amsterdam Dance Event din Olanda.
Mai mult, pe plan local organizatorii au experimentat cu mai multe locații din România, organizând evenimente în locuri neconvenționale, de la fortărețe la petreceri pe malul lacului, de la cluburi underground la hale industriale.
Numele are o geneză mai abstractă, dar cu un mesaj pozitiv și plin de optimism: we can all be happy. Dacă logo-ul bipolarității (condiție medicală mental/comportamentală) este :(: , logo-ul brandului de party este (::), în ideea că cei doi poli aparent opuși se pot întâlni și pot gravitaționa sub aceleași estetici.
De-a lungul timpului au mixat la petrecerile Bipolar majoritatea artiștilor români de pe scena muzicii electronice/minimal locale.
Reprezentanții brandului ne-au împărtășit cinci petreceri care le-au definit soundul. Iată despre ce este vorba.
BPLR in the park
Lakehouse
Rezidența la Club Control
Seria BPLR Xmas si NYE
Citește mai mult: Drums.aif – cum au devenit serile de joi altfel la Expirat