Borusiade a făcut muzica pentru noua campanie de la Balmain Paris
Artista româncă Borusiade a realizat recent muzica pentru Balmain Global Advertising Campaign SS19.
Filmele Fire & Water din cadrul Balmain Global Advertising Campaign SS19 au fost realizate de către fotograful român Dan Beleiu. De muzică s-a ocupat Borusiade.
Faimoasa casă de modă a designerului Pierre Balmain datează din 1945. În timp, a asimilat atât de multe curente și tendințe, încât a devenit (probabil) un punct de referință esențial în lumea modei, iar faptul că doi artiști români sunt implicați, nu poate decât să ne bucure.
Legat de noua campanie, Elle spune că „imaginile realizate de Beleiu fac parte dintr-un proiect de anvergură, pentru că în afara campaniei de publicitate Balmain anunță și noua identitate a casei.”
Iar la scurt timp după, au apărut și ultimele două părți ale acestui strașnic cvartet publicităresc, care-și concentrează tema pe patru elemente primordiale: apă, foc, aer și pământ, și la care a contribuit și Borusiade cu soundtrack-ul.
Revenind la muzică. Miruna a avut un 2018 foarte bogat. Un album de debut lansat la Cómeme anul trecut (intitulat A Body) și o serie de EP-uri apărute la casele de discuri Correspondant, Cómeme, Cititrax (subdivizia Minimal Wave a Veronicăi Vasicka) și mai recent la Unterton (sublabel al Ostgut Ton).
În paralel cu producția muzicală, Borusiade e activă ca DJ, călătorind constant.
Simțul muzical dezvoltat, urechea fină și gustul pentru tot tipul de sunete ce reîntregesc universuri sonore diferite i-au conferit Mirunei un veritabil statut de selector muzical și DJ, de ascultat și văzut ori de câte ori ai ocazia.
*foto: Dan Beleiu